Gay komunita
     
         
         
 
Home Registrace FAQ Seznam uživatelů Uživatelské skupiny Posledních 50  
  Soukromé zprávy Přihlášení  
   
 
 
Obsah fóra Gay komunita Vztahy Milujeme se, bydlíme spolu, žijeme spolu :-)
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
      Časy uváděny v GMT + 2 hodiny  
Zaslat odpověď Jdi na stránku 1, 2  Další

pá únor 09, 2007 12:22 am
Autor Zpráva
Daloway
uživatel


Založen: 26.10.2006
Příspěvky: 9
Bydliště: Praha

Předmět: Citovat

Petr_K napsal:

Je pravda že vztah na dálku je dost náročný. Pokud bych to posuzoval podle sebe, tak mám pocit že vztah na dálku není udržitelný nějak nadměrně dlouhodobě, jenomže tohle je vždycky individuální. Záleží taky čemu člověk říká dlouhodobě a jaká ta dálka je.


Můj vztah na dálku vydržel rok a třičtvrtě. Ovšem otázka je, jak moc to byl z mojí strany vážný vztah a jak moc na dálku byl...
Studuju v jiném městě než bydlím, cca 250 km. Ale vcelku nic mi nebrání jezdit na víkendy domů. Moc se mi líbilo, že na mě doma někdo čekal, na druhou stranu jsem si užíval svobody se spolužáky na kolejích. (rozuměj v mezích slušnosti a normy Wink )
Vztah nakonec pošlapala víc dálka ve mně, než mezi městy. To když jsem upřímě řekl, že i kdybychom byli s přítelem sousedi, stejně by mi nejvíc vyhovovalo vídat se dvakrát až třikrát týdně...
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

út leden 23, 2007 11:15 pm
Autor Zpráva
zdenda
guru+++


Založen: 9.11.2005
Příspěvky: 1237
Bydliště: Jihlava

Předmět: Citovat

Takže pro všechny. Jediné co jsem kdy řidil s cestujícími byl trolejbus a jednou autobus. Strojvedoucího dělat nemůžu. Jsem ve firmě opravující lokomotivy a sem tam se na posunu na stupátku popovezu(místní rychlá doprava, nohy jsou pomalejší Cool ) a autem jak kdy-dle chuti. Sedím hezky v kanclu na prd. jako kancelářská krysa a do listopadu hezky dělník na dílně. Toť vše.