Gay komunita
     
         
         
 
Home Registrace FAQ Seznam uživatelů Uživatelské skupiny Posledních 50  
  Soukromé zprávy Přihlášení  
   
 
 
Obsah fóra Gay komunita Volný čas Doprava
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
      Časy uváděny v GMT + 2 hodiny  
Zaslat odpověď Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

po únor 26, 2007 10:35 am
Autor Zpráva
ottos
guru


Založen: 30.4.2006
Příspěvky: 594
Bydliště: Praha 4 - Braník

Předmět: Citovat

TXB napsal:
http://www.youtube.com/watch?v=TeS_U9qFg7Y Smile


tak to je squostný...

jsem teda poněkud klasičtější modelář (btw - parní lokomotiva na supravodivim polštáři Laughing ) ale z technického hlediska velice zajímave - zajímalo by mě však porovnání cen provozu....
_________________
>>> www.vphotos.ic.cz www.vmodels.wz.cz <<<
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
      Na začátek stránky  

ne únor 25, 2007 8:32 pm
Autor Zpráva
waweer
uživatel+


Založen: 14.12.2005
Příspěvky: 127
Bydliště: Jsem Hradečák

Předmět: Citovat

TXB napsal:
http://www.youtube.com/watch?v=TeS_U9qFg7Y Smile

ta cas, kde jezdi konem ty nakresleny budovy je zajimava Smile ale trochu bych se bal, ze kdyz se ten tekuty dusik zahreje, tak to udela buuuum a to uz tam radsi nedali Very Happy
_________________
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
      Na začátek stránky  

ne únor 25, 2007 7:16 pm
Autor Zpráva
TXB
šaman


Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 1937

Předmět: Citovat

http://www.youtube.com/watch?v=TeS_U9qFg7Y Smile
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

pá únor 23, 2007 11:14 am
Autor Zpráva
ottos
guru


Založen: 30.4.2006
Příspěvky: 594
Bydliště: Praha 4 - Braník

Předmět: Citovat

Manuel de Falla napsal:
Dneska jsem objevil přílohu Večerníku Praha z r. 1988. Je věnována MHD. Je tam seznam linek, nějaká mapka a slavnostně oznamujou zprovoznění 3. úseku trasy B. Kdybyste si někdo chtěli počíst ..., jinak to nekompromisně vyhodím.


NEVYHAZOVAT!!! když tam nebude zdenda tak to přines mě - já to pečlivě zaarchivuji - aspoň na něj budu mít tahátko - aby dodal karosy.... Wink
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
      Na začátek stránky  

út únor 20, 2007 8:24 am
Autor Zpráva
Adam
šaman


Založen: 21.11.2005
Příspěvky: 3495

Předmět: Citovat

sergej sudoplatov napsal:
Věčná škoda, nedorazíš na burzu dopravní literatury.


Už je mi jasný, proč máš obavy o prostor. Jestli to tam chceš zanést bichlema o tráboších, tak to teda má úcta.
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

út únor 20, 2007 1:40 am
Autor Zpráva
sergej sudoplatov
šaman


Založen: 27.7.2006
Příspěvky: 2087
Bydliště: Praha 8 - Kobylisy

Předmět: Citovat

zdenda napsal:
koná-li se 24.2.2007, tak nedorazím, nachádzám sa v Táboře, neb končí Ikarusy


Věčná škoda, nedorazíš na burzu dopravní literatury. Ale uznávám, že Ikarusy mají přednost, přece jen burza bude za půl roku zase, narozdíl od těchto maďarských výrobků, kterým budiž lehká zem (spíš vrakoviště či muzeum).
_________________
Plány revanšistů zhatí, naši vepři boubelatí!
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

ne únor 18, 2007 6:41 pm
Autor Zpráva
zdenda
guru+++


Založen: 9.11.2005
Příspěvky: 1237
Bydliště: Jihlava

Předmět: Citovat

koná-li se 24.2.2007, tak nedorazím, nachádzám sa v Táboře, neb končí Ikarusy
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš. S nějakým anarchistickým bohémem, rudým, bolševickým nokem.
Jsem zženštilý materialista, ach božínku, jsem tak sama a bez materiálu
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

so únor 17, 2007 5:34 am
Autor Zpráva
Manuel de Falla
guru++


Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 1066
Bydliště: Matka měst

Předmět: Citovat

zdenda napsal:
nevyhazovat, za žádných okolností

Takže na sraz dorazíš? Wink
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

pá únor 16, 2007 7:45 pm
Autor Zpráva
zdenda
guru+++


Založen: 9.11.2005
Příspěvky: 1237
Bydliště: Jihlava

Předmět: Citovat

nevyhazovat, za žádných okolností
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš. S nějakým anarchistickým bohémem, rudým, bolševickým nokem.
Jsem zženštilý materialista, ach božínku, jsem tak sama a bez materiálu
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

čt únor 15, 2007 6:01 pm
Autor Zpráva
Manuel de Falla
guru++


Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 1066
Bydliště: Matka měst

Předmět: Citovat

Dneska jsem objevil přílohu Večerníku Praha z r. 1988. Je věnována MHD. Je tam seznam linek, nějaká mapka a slavnostně oznamujou zprovoznění 3. úseku trasy B. Kdybyste si někdo chtěli počíst ..., jinak to nekompromisně vyhodím.
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

st únor 14, 2007 7:31 pm
Autor Zpráva
zdenda
guru+++


Založen: 9.11.2005
Příspěvky: 1237
Bydliště: Jihlava

Předmět: Citovat

No, něco ten zrychlovač do sebe má, ale takových 9 stykačů a 2 oporové rámy s 21 odpory na střeše je dokonalých.
No stáhnou sběrače, jak kdy. Ono to je totiž na principu, že v navijáku je systém rohatkových kol, západek a 2 pružin. Pokud se natáhne hlavní pružina speciální klikou, tak při pohybu sběrače vzhůru se rychle roztočí navíjecí buben stahováku a odstředivou silou vymrští západku, ta zapadne do pevného ozubu v rámu stahováku a dalším natočením bubnu se odjistí hlavní pružina, která následně stáhne sběrač pod trolej. Pkud řidič nenatáhne tuto pružinu, tak je pořáad nezávisle na hlavní v činnosti pomocná, která akorát udržuje stahovací lano napnuté, aby neplandalo za vozem.
Protože ale pro správnou fci stahováku musí sběrač vykonat cestu vzhůru, tak na zvlášť nepříznivém místě-armatury trolejové, či při "správném" pohybu i obyčejný převěs, tak může poškodit trolej, či ji dokonce strhat a stahovák poté akorát dokončí dílo zkázy.
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš. S nějakým anarchistickým bohémem, rudým, bolševickým nokem.
Jsem zženštilý materialista, ach božínku, jsem tak sama a bez materiálu
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

st únor 14, 2007 1:15 pm
Autor Zpráva
Vodafone
guru++


Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 1038
Bydliště: Ano

Předmět: Citovat

zdenda napsal:
Polarita je jedno jak kterému typu, či sérii trolejbusů. až po typ 14Tr série 08 byly všechyn vybaveny tzv. Greatzovým můstkem, či normální diodový můstek, kdy před jakoukoli silovinu byl vložen, takže ať byla jakákoli polarota, trolejbus jel stejně. Od 14Tr 10. série už nejsou takto vybaveny a je to speciální pákou nad reversem. Jinak všechny provozy krom Pardubic mají stejnou polaritu(ač různé napětí). 21Tr je to jedno a je dokonce možnost si zvolit jestli si polaritu udám ručně, či trolejbus nechám ať si určí sám.24 Tr je už moc komplikovaná svině.

klidně se ptej, od tohoto je tu tato sekce


Dík za info, obraz se mi vyjasňuje Very Happy Pár dnů po tom, co jsem zde položil dotaz jsem v knize F. Jansa - Vozidla elektrické trakce - NADAS 1987 našel zapojení, právě s můstkem. Taky jsem se tam dozvěděl pro mě zajímavou věc, že vypadnou-li sběrače, jsou samočinně staženy, aby nepoškodily trolejové vedení.

V té knize je vůbec hromada zajímavostí. Musel jsem se smát (ostatní na mě koukali jako na blázna), když jsem konečně pochopil silové schéma tramvaje T3. Je tak jednoduché a přitom tak geniální Smile Zrychlovač RULEZ


Naposledy upravil Vodafone dne st únor 14, 2007 11:08 pm, celkově upraveno 1 krát.
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
      Na začátek stránky  

po únor 12, 2007 8:45 pm
Autor Zpráva
zdenda
guru+++


Založen: 9.11.2005
Příspěvky: 1237
Bydliště: Jihlava

Předmět: Citovat

Polarita je jedno jak kterému typu, či sérii trolejbusů. až po typ 14Tr série 08 byly všechyn vybaveny tzv. Greatzovým můstkem, či normální diodový můstek, kdy před jakoukoli silovinu byl vložen, takže ať byla jakákoli polarota, trolejbus jel stejně. Od 14Tr 10. série už nejsou takto vybaveny a je to speciální pákou nad reversem. Jinak všechny provozy krom Pardubic mají stejnou polaritu(ač různé napětí). 21Tr je to jedno a je dokonce možnost si zvolit jestli si polaritu udám ručně, či trolejbus nechám ať si určí sám.24 Tr je už moc komplikovaná svině.

klidně se ptej, od tohoto je tu tato sekce
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš. S nějakým anarchistickým bohémem, rudým, bolševickým nokem.
Jsem zženštilý materialista, ach božínku, jsem tak sama a bez materiálu
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

ne únor 11, 2007 11:11 pm
Autor Zpráva
maara
uživatel+


Založen: 25.1.2007
Příspěvky: 154
Bydliště: 181 00

Předmět: Re: Displeje u výhybek Citovat

Vodafone napsal:
No, koukal jsem, že v Liberci mají taky všechny tramvajové výhybky modré. Je to ale strašně nepříjemné, stačí abych se chvíli na ten displej koukal a bolí mě oči. Bude to asi tím, že modrá leží na okraji pásma citlivosti očí a pro stejný subjektivní jas je potřeba podstatně větší výkon. Zlatá pražská červená.

Víte někdo, jak je to s těma stavěcíma kontaktama pro trolejbusy? Zdroj JPP tvrdí, že třeba v Hradci je cca polovina výhybek ovládaných přes kontakt a že trolejbus při najetí na kontakt pípne. Ale nikde o tom nemůžu vygooglit podrobnosti.


Nevím, jak teď, ale ještě před pár lety byla kvalita vrchního vedení v HK trochu pokulhávající a většina výhybek byla ovládána proudem - tj. předkontakt na troleji. Trolejbus pípá, jak již bylo napsáno, na úsekovém děliči a jiných částech vedení, kde se ocitne bez napětí (nebo při shození sběračů).

Jinak to bolení očí z modrých ukazatelů bude spíš mnohem vyšší svítivostí použitých modrých LED. S položením modré na okraji pásma citlivosti oka to nebude mít nic do činění. To vypovídá pouze o tom, že abychom získali stejně intenzivní vjem modrého světla, je potřeba daleko větší světelný tok, než u žlutého světla. Únava očí souvisí spíše s oslněním nebo naopak příliš nízkým kontrastem jasů. Modrý ukazatel bude právě to oslnění - intenzivní zdroj světla na malé ploše v kontrastu s temným okolím...
_________________
"Člověk se podobá zlomku: čitatel říká, jaký vskutku je, a jmenovatel naznačuje, co si o sobě myslí. Čím větší je jmenovatel, tím menší hodnotu má celý zlomek."
L. N. Tolstoj
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

ne únor 11, 2007 11:05 pm
Autor Zpráva
Vodafone
guru++


Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 1038
Bydliště: Ano

Předmět: Citovat

zdenda napsal:
Trolejbus pípe při najetí věci podobné kontaktu, až na to, že toto je úsekový dělič na trati, či místo ve výhybce, resp. jakémkoli křížení 2 stop o různé polaritě a trolejbus pípe, protože je bez proudu, tzn.jakmile opustí sběrač trolej, či najede na takové místo, u řidiče to začne řvát, pípe to jen díky tomu, že je to místo krátké a jede se přes něj rychleji. Nevím jaké veksle máte v HK, ale myslím, že většina, resp. všechny budou dálkově.
Dík za info. Jak je to teda vlastně s polaritou? Je pevně určené, která trolej je + a která -, nebo je to tomu trolejbusu jedno (to nepředpokládám) ?

To už je snad poslední dotaz tohoto typu, slibuji Smile
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
      Na začátek stránky  

ne únor 11, 2007 10:07 pm
Autor Zpráva
zdenda
guru+++


Založen: 9.11.2005
Příspěvky: 1237
Bydliště: Jihlava

Předmět: Citovat

Trolejbus pípe při najetí věci podobné kontaktu, až na to, že toto je úsekový dělič na trati, či místo ve výhybce, resp. jakémkoli křížení 2 stop o různé polaritě a trolejbus pípe, protože je bez proudu, tzn.jakmile opustí sběrač trolej, či najede na takové místo, u řidiče to začne řvát, pípe to jen díky tomu, že je to místo krátké a jede se přes něj rychleji. Nevím jaké veksle máte v HK, ale myslím, že většina, resp. všechny budou dálkově.
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš. S nějakým anarchistickým bohémem, rudým, bolševickým nokem.
Jsem zženštilý materialista, ach božínku, jsem tak sama a bez materiálu
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

ne únor 11, 2007 9:13 pm
Autor Zpráva
Vodafone
guru++


Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 1038
Bydliště: Ano

Předmět: Displeje u výhybek Citovat

No, koukal jsem, že v Liberci mají taky všechny tramvajové výhybky modré. Je to ale strašně nepříjemné, stačí abych se chvíli na ten displej koukal a bolí mě oči. Bude to asi tím, že modrá leží na okraji pásma citlivosti očí a pro stejný subjektivní jas je potřeba podstatně větší výkon. Zlatá pražská červená.

Víte někdo, jak je to s těma stavěcíma kontaktama pro trolejbusy? Zdroj JPP tvrdí, že třeba v Hradci je cca polovina výhybek ovládaných přes kontakt a že trolejbus při najetí na kontakt pípne. Ale nikde o tom nemůžu vygooglit podrobnosti.
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
      Na začátek stránky  

ne únor 11, 2007 6:37 pm
Autor Zpráva
zdenda
guru+++


Založen: 9.11.2005
Příspěvky: 1237
Bydliště: Jihlava

Předmět: Citovat

tramvaje mají na troleji spínací kontakt, buď to vekslzablokuje, nebo přehodí (tlačítko "výhybka 0" "výhybka 1") u trolejbusu jsem zatím zelenou šipku neviděl, ale bílou ano. Nemohu tudíž posoudit. Jinak např.v Plzni zakázali barevné výhybky, aby to prý nemátlo řidiče, takže všude modrá a dodatkovou tabulkou s číslem frekvence.
Jinak Pardubky to dostaly plnou palbou. Z Jesničánek až do Bohdanče
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš. S nějakým anarchistickým bohémem, rudým, bolševickým nokem.
Jsem zženštilý materialista, ach božínku, jsem tak sama a bez materiálu
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

so únor 10, 2007 4:36 pm
Autor Zpráva
Martin
šaman


Založen: 25.10.2005
Příspěvky: 7470
Bydliště: Teherán:)

Předmět: Citovat

fanfán napsal:
Jenom malá poznámka: nešlo by to (a nejen v této diskuzi) bez nadrozměných (> 1068 na šířku) obrázků, ktere zbytečně roztahují diskuzi mimo rozsah displeje?


No. Aby se nám ty králíky do toho vůbec vešly.
_________________
You have trapped me in your trap of logic!
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

so únor 10, 2007 4:25 pm
Autor Zpráva
Vodafone
guru++


Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 1038
Bydliště: Ano

Předmět: Re: Trolejbusy Citovat

maara napsal:
U tramvajových rádiově ovládaných výhybek se přijímač umístí tak blízko trati a vysílací signál je tak slabý, že nemůže dojít k přestavění výhybky v jiném směru. Řidič musí zmáčknout tlačítko předem a při průjezdu kolem přijímače se výhybka přestaví.

No v Praze to funguje ještě trochu jinak - vysílač na tramvaji vysílá kontinuálně jeden ze tří rádiových kódů - rovně, doleva, nebo doprava, podle nastavení přepínače u řidiče (starší typy), nebo podle výstupu z palubního počítače v závislosti na odhlášených zastávkách. Přijímač je umístěn těsně vedle pravé kolejnice a při přijmutí signálu z vysílače výhybku přestaví dle požadavku vozu a zablokuje. Problém je, že minulé verze vysílačů měly tak velký výkon, že je slyšely nejen přijímače v bezprostřední blízkosti, ale i přijímače metry vzdálené - třeba v protisměru.
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
      Na začátek stránky  

so únor 10, 2007 3:19 pm
Autor Zpráva
maara
uživatel+


Založen: 25.1.2007
Příspěvky: 154
Bydliště: 181 00

Předmět: Re: Trolejbusy Citovat

Vodafone napsal:
Sice to je už hodně off-topic, co se týče zaměření tohohle fóra, ale mohl bys upřesnit:
a) Jak je zajištěno, aby rádiový signál doputoval k té pravé výhybce a nepřestavil ostatní, např. protijedoucímu vozu? U pražských tramvají s tím byl např. dost problém.
b) Jak se řidič trefí do stavěcího kontaktu? Přeci jen sběrače trolejbusu jsou o hodně dál, než sběrač tramvaje.


U trolejbusových rádiově ovládaných výhybek může mít rádiový signál 4 různé vysílací frekvence a omezený dosah (signál je slabý), takže když je na jedné křižovatce (nebo blízko sebe) více výhybek, použije se pro každou jiná frekvence. Každé frekvenci prísluší jiná barva světelného ukazatele u výhybky (červená, žlutá, modrá, zelená). Řidič má 4 tlačítka - pro každou barvu/frekvenci jedno. Na další křižovatku již signál nedosáhne a tudíž se nemůže stát, že by se přehodila jiná výhybka.

U tramvajových rádiově ovládaných výhybek se přijímač umístí tak blízko trati a vysílací signál je tak slabý, že nemůže dojít k přestavění výhybky v jiném směru. Řidič musí zmáčknout tlačítko předem a při průjezdu kolem přijímače se výhybka přestaví.
_________________
"Člověk se podobá zlomku: čitatel říká, jaký vskutku je, a jmenovatel naznačuje, co si o sobě myslí. Čím větší je jmenovatel, tím menší hodnotu má celý zlomek."
L. N. Tolstoj
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

so únor 10, 2007 2:59 pm
Autor Zpráva
fanfán
uživatel+++


Založen: 10.10.2006
Příspěvky: 402

Předmět: Citovat

Jenom malá poznámka: nešlo by to (a nejen v této diskuzi) bez nadrozměných (> 1068 na šířku) obrázků, ktere zbytečně roztahují diskuzi mimo rozsah displeje?
_________________
When you're alone and life is making you lonely you can always go DOWNTOWN...
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
      Na začátek stránky  

so únor 10, 2007 1:54 pm
Autor Zpráva
Vodafone
guru++


Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 1038
Bydliště: Ano

Předmět: Re: Trolejbusy Citovat

maara napsal:
Dneska už rádiově - řidič zmáčne tlačítko, vyšle signál na anténu výhybky a ta se přehodí.
Dříve to bylo podobně jako u tramvají - muselo se přejet přes kontakt na vedení před výhybkou se sešláplým pedálem (s velkým odběrem proudu) a elektromagnet výhybku přehodil. Když se přejede bez proudu (bez sešlápnutého pedálu), výhybka zůstane ve výchozí poloze.
Sice to je už hodně off-topic, co se týče zaměření tohohle fóra, ale mohl bys upřesnit:
a) Jak je zajištěno, aby rádiový signál doputoval k té pravé výhybce a nepřestavil ostatní, např. protijedoucímu vozu? U pražských tramvají s tím byl např. dost problém.
b) Jak se řidič trefí do stavěcího kontaktu? Přeci jen sběrače trolejbusu jsou o hodně dál, než sběrač tramvaje.
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
      Na začátek stránky  

so únor 10, 2007 12:07 pm
Autor Zpráva
maara
uživatel+


Založen: 25.1.2007
Příspěvky: 154
Bydliště: 181 00

Předmět: Re: Trolejbusy Citovat

Vodafone napsal:
No vida, tak se zkusím zeptat tady.

Nevíte někdo, jakým způsobem házejí trolejbusy výhybky? Stačil by nějaký odkaz... Mám v tom dost mezery, hlavně proto, že u nás v roce 1972 trolejbusy zrušili Sad


Dneska už rádiově - řidič zmáčne tlačítko, vyšle signál na anténu výhybky a ta se přehodí.
Dříve to bylo podobně jako u tramvají - muselo se přejet přes kontakt na vedení před výhybkou se sešláplým pedálem (s velkým odběrem proudu) a elektromagnet výhybku přehodil. Když se přejede bez proudu (bez sešlápnutého pedálu), výhybka zůstane ve výchozí poloze.
_________________
"Člověk se podobá zlomku: čitatel říká, jaký vskutku je, a jmenovatel naznačuje, co si o sobě myslí. Čím větší je jmenovatel, tím menší hodnotu má celý zlomek."
L. N. Tolstoj
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

so únor 10, 2007 11:27 am
Autor Zpráva
Vodafone
guru++


Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 1038
Bydliště: Ano

Předmět: Trolejbusy Citovat

No vida, tak se zkusím zeptat tady.

Nevíte někdo, jakým způsobem házejí trolejbusy výhybky? Stačil by nějaký odkaz... Mám v tom dost mezery, hlavně proto, že u nás v roce 1972 trolejbusy zrušili Sad
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
      Na začátek stránky  

so únor 10, 2007 1:45 am
Autor Zpráva
nokin
uživatel+


Založen: 19.3.2006
Příspěvky: 230
Bydliště: Praha

Předmět: Citovat

maara napsal:


Severní předměstí jen ať je klidně zamlžené, hlavně když Pardubice budou ušetřeny Wink


To tak Laughing Wink
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

pá únor 09, 2007 5:21 pm
Autor Zpráva
maara
uživatel+


Založen: 25.1.2007
Příspěvky: 154
Bydliště: 181 00

Předmět: Citovat

zdenda napsal:
Hradečáci, až bude město v mlze zítra večer a pozítří ráno, tak to není mlha, jen jsem projel Cool


Severní předměstí jen ať je klidně zamlžené, hlavně když Pardubice budou ušetřeny Wink
_________________
"Člověk se podobá zlomku: čitatel říká, jaký vskutku je, a jmenovatel naznačuje, co si o sobě myslí. Čím větší je jmenovatel, tím menší hodnotu má celý zlomek."
L. N. Tolstoj
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

čt únor 08, 2007 10:56 pm
Autor Zpráva
zdenda
guru+++


Založen: 9.11.2005
Příspěvky: 1237
Bydliště: Jihlava

Předmět: Citovat

Hradečáci, až bude město v mlze zítra večer a pozítří ráno, tak to není mlha, jen jsem projel Cool
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš. S nějakým anarchistickým bohémem, rudým, bolševickým nokem.
Jsem zženštilý materialista, ach božínku, jsem tak sama a bez materiálu
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

čt únor 08, 2007 9:35 pm
Autor Zpráva
zdenda
guru+++


Založen: 9.11.2005
Příspěvky: 1237
Bydliště: Jihlava

Předmět: Citovat

No, tak jedna akcion neoficiální se koná tuto sobotu v mladéí boleslavi. Co jsou z Kolína, Poděbrad a tam odtud mne možná uvidí, neb asi pojedu zítra nach HK a v sobotu nejkratší cestou směr MB(přes Bohdaneč)
jinak samozřejmě, jak se bude konat sraz starých aut, dám vědět.
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš. S nějakým anarchistickým bohémem, rudým, bolševickým nokem.
Jsem zženštilý materialista, ach božínku, jsem tak sama a bez materiálu
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  

čt únor 08, 2007 4:13 pm
Autor Zpráva
maara
uživatel+


Založen: 25.1.2007
Příspěvky: 154
Bydliště: 181 00

Předmět: Proč? Citovat

Tuhle nit jsem založil tak trochu s nadějí, že se tu bude objevovat, kde a kdy se děje něco dopravně-zajímavého (dny otevřených dveří, výstavy, muzea apod.) a jestli by třeba nestálo za to sejít se na nějaké dopravní akci ve větším počtu...

A nebo třeba jestli někdo pravidelně cestuje, tak je přeci jen lepší strávit cestu vlakem obohacenou rozhovorem, než tam chrnět a nebo koukat z okna či po spolucestujících (no, i když to bývá někdy docela záživné Laughing ).

Takže kdyby třeba někdo jezdil občas vlakem Praha-Pardubice a nechtěl sedět v kupé jak pecka ale radši pokecat, dejte vědět Wink

(btw, párkrát jsem měl pocit, že se na této trati vypravují speciální vlaky s kupé s poněkud vyšší teplotou...)
_________________
"Člověk se podobá zlomku: čitatel říká, jaký vskutku je, a jmenovatel naznačuje, co si o sobě myslí. Čím větší je jmenovatel, tím menší hodnotu má celý zlomek."
L. N. Tolstoj
 
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
      Na začátek stránky  
Zaslat odpověď Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

 
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


      Na začátek stránky  

Strana 5 z 6
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Přejdi na:  

width=30/ Poslední příspěvky width=30/
         

 
   
Postaveno na phpBB, překlad Azu
Provozuje bodyia.cz
 
         
TOPlist